+371 2830 1000 Kontakti BUJ+

Izcenojums

Kas lācītim vēderā

_ _
Koka kopņu izcenojums. Galva

A. Galva

Izcenojuma galvas daļa satur gan tādus pašsaprotamus elementus kā uzņēmuma rekvizīti un dokumenta nosaukums, gan specifisku informāciju, kas saistīta ar konkrēto projektu.

Svarīgākais elements ir projekta unikālais identifikācijas numurs "Darba ID", kas visās situācijās norāda tikai un vienīgi uz šo darbu un nevienu citu.

Rēķinoties ar faktu, ka izcenojums adresēts "vispārējam lasītājam", nevis būvinženieriem, slodzes norādītas kilogramos uz kvadrātmetru, nevis kiloņūtonos, kā tas pieņemts labā sabiedrībā.

Konstrukciju solis ir indikatīvs. Precīzu kopņu izvietojumu jūs atradīsiet "Kopņu montāžas shēmā", kas atceļos uz objektu kopā ar kopņu kravu.

Koksnes apstrāde parasti ir nekāda, ko simbo­lizē "–" atbil­stošajā ailē. Retos gadījumos, kad nepieciešama impregnēšana, tas tiek norādīts šajā lauciņā.

Koka kopņu izcenojums. Vēders.

B. Vēders

Vēderā, kā zināms, atrodas esenciāli nozīmīgākais saturs.

Šim lācītim te ir kopnes, kopnes un vēlreiz kopnes. Salīdzinošās aritmētikas maksimālistiem, kam mēdz uzmākties nepārvarama vēlme "salīdzināt cenas", tā ir vieta, no kuras "ņemt ciparu", lai pretstatītu citu ražotāju iesniegtajiem skaitļiem.

Koka kopņu izcenojums. Kājas.

C. Kājas

Bez kājām nevar staigāt, bet iztikt var.

Izcenojuma daļa, ko mēs varētu apiet ar klusēšanu, radot ilūziju, ka brīnišķīgās koka kopnes izsmeļ visas ar jumta nesošo konstrukciju saistītās izmaksas. Bet nē!

Jums var būt (bet var arī nebūt) vajadzīgas gala pārkares. Mēs tās varam uztaisīt un piegādāt jau gatavas, taču tikpat labi šo jumta elementu var realizēt uz vietas ar tradicionāliem paņēmieniem.

Lai nodrošinātu konstrukcijas telpisko noturību, bez "saitēm" neiztikt. No praktiskā viedokļa tas ir parasts, neēvelēts "collīgais dēlis" (25x100mm), ko iespējams nopirkt jebkurā kokmateriālu placī un kurš vairumā gadījumu lieliski der arī jumta latojumam.

Stiprinājumi. Jums tos vajadzēs!

Kopņu ražotāji pārsvarā sevišķi neiespringst par stiprinājumiem. Iemesls tam ir vienkāršs: lai izdomātu un aprēķinātu, ko ar ko stiprināt, jāpieliek zināma intelektuāla piepūle. Vieglāk to atstāt klienta vai celtnieku ziņā, gan jau viņi kaut kā sadiegs galus ar galiem. Var darīt arī tā, taču mēs piedāvājam civilizētu alternatīvu. Jūs varat to neizmantot.

Ja būs nepieciešamas citas speciālas detaļas, piemēram, līmsijas un metāla konstrukcijas, vai papildpakalpojumi, tādi kā frēzēšana, impregnēšana un vispārēji projektēšanas darbi (ārpus jumta konstrukcijas), šī projekta papildus finansiālā noslodze arī parādīsies izcenojuma "kājās".

Piegādes cena pēc noklusējuma paredz kravas atvešanu ar 13 metru puspiekabi, rēķinoties ar apstākli, ka kopnes tiek piegādātas uz montāžas dienu un transportu objektā sagaida ļoti mērķtiecīgi noskaņoti vīri ķiverēs ar ceļamkrānu. Ja ir citas vēlmes, tās jāsaskaņo atsevišķi.